Forfatter
Tittel Skolen som læringsarena: selvoppfatning, motivasjon og læring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Forfatterne belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de sentrale teoriene. Boken tar for seg sentrale spørsmål knyttet til læringsmiljø, læringsstrategier og organisering av undervisning. Den reiser spørsmål om hvordan læringsmiljøet i skolen kan legges til rette for gode læringsprosesser. Spørsmålene drøftes med utgangspunkt i teori og nyere forskning.
1. utg. 2005
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*00001168 am 2200241 4500
*00115046
*008150921 a 00nob 2
*015 $a0342435$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02203-1$bh.$cNkr 389.00
*035 $a0342435
*035 $a238993
*08231$a370.15$zh$25
*090 $c370.15$dS
*100 0$aSkaalvik, Einar M.$d1941-$jn.$wSkålvik, Einar M.
*24510$aSkolen som læringsarena$bselvoppfatning, motivasjon og læring$cEinar M. Skaalvik og Sidsel Skaalvik
*250 $a2. utg.
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2013
*300 $a302 s.$bfig.
*503 $a1. utg. 2005
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520 $aForfatterne belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de sentrale teoriene. Boken tar for seg sentrale spørsmål knyttet til læringsmiljø, læringsstrategier og organisering av undervisning. Den reiser spørsmål om hvordan læringsmiljøet i skolen kan legges til rette for gode læringsprosesser. Spørsmålene drøftes med utgangspunkt i teori og nyere forskning.
*650 1$aPedagogisk psykologi$1370.15$2BS$9nor
*700 0$aSkaalvik, Sidsel$d1942-$emedforf.$jn.$wSkålvik, Sidsel
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening