Tittel
Medansvarlig
Språk
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken viser hvordan man kan utvikle gode presentasjonsformer og arbeidsmåter som bygger opp elevens forståelse og selvtillit i matematikkfaget. Den går gjennom det teoretiske grunnlaget og konkrete metoder, med eksempler hentet fra alle læringsnivåer. Her er det stoff om metoder og læringsutbytte ved både hoderegning og datamaskinbasert matematikkundervisning. Boken gir også en innføring i hvordan matematikk blir gøy, ved et viktig samspill mellom indre og ytre motivasjon. Boken er rettet mot lærere, lærerstudenter og andre som er interessert i læring og undervisning i matematikk. Har litteraturliste.
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*000 am
*00111146
*007
*008030630s2003 ar 0 nob 9
*020 $a82-7674-984-4$bh.$cNkr 369.00
*040 $aForlagsentralen ans
*08230$a372.7$zh
*24500$aMatematikk for skolen
*250 $a1. utg., 1. oppl.
*260 $aBergen$bFagbokforl.$c2003
*300 $a364 s.
*520 $aBoken viser hvordan man kan utvikle gode presentasjonsformer og arbeidsmåter som bygger opp elevens forståelse og selvtillit i matematikkfaget. Den går gjennom det teoretiske grunnlaget og konkrete metoder, med eksempler hentet fra alle læringsnivåer. Her er det stoff om metoder og læringsutbytte ved både hoderegning og datamaskinbasert matematikkundervisning. Boken gir også en innføring i hvordan matematikk blir gøy, ved et viktig samspill mellom indre og ytre motivasjon. Boken er rettet mot lærere, lærerstudenter og andre som er interessert i læring og undervisning i matematikk. Har litteraturliste.
*650 $aMatematikk
*650 $aUndervisningsmetodikk
*70010$aGrevholm, Barbro$d1941-$eredaktør$jSverige
*70010$aStrømsnes, Hilde$eoversetter
*7650 $esve$tMatematikdidaktik : ett nordiskt perspektiv
*850 $aHammerfest
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening